Monday, 28 April 2014

Tawaran Matrikulasi ?

Assalamualaikum and hye.

Aku tau , cerita dah basi . Tapi aku nak cerita jugak :P
So , umum mengetahui bahawa 24.4.2014 yang lepas , keputusan matrikulasi dah dikeluarkan .
*ehem*
Tengah malam tu jugak aku check sebab ada kawan aku dah check . Kat laman web memang tak boleh so , aku pun check by sms sajoo . Aku mohon matriks sebab cikgu suruh mohon . Hahaa .


*lagu Bawa Kau Pergi-Goliath Band pun berkumandang (sms ringtone)*


Tanya classmates yang online facebook , semuanya dpat KMPh and course yang sama . Sorang je tercampak ke selangor sebab dapat course account . Macam pelik je . Kenapa semua kat Pahang ekk ? So , diorang happy lahh sebab dapat satu tempat . Boleh meneruskan legasi memekak dalam kelas ke dalam bilik ke kann :P Aku feelingless sebab aku tunggu result UPU :D


So , dalam pukul 2++ petang , aku check online pulak .

Kantoi main game Flower Shop >.<

So , sahih lah ni dapat KMPh ? Tahniah kat diri sendiri .
Tahniah jugak kat korang yang dapat tawaran matrikulasi . Istikharah k . Kalau betul-betul nak , terima tawaran ni , kalau tak , tolak lerr , takkan itu pun nak ajor :P

Tahniah jugak yang dapat tawaran Tingkatan 6 , IPG , KPTM . (Did i missed anything ?)

Aku belum bagi pengesahan untuk TERIMA atau TOLAK . Mak aku kata , jangan tolak awal-awal , nanti dia kecik hati . Erkkkkk ? *facepalm*

Dikhabarkan keputusan UPU awal bulan 5 kan ? 
Semoga kita semua dapat apa yang diimpikan , insyaAllah , allahumma ameen !
Good Luck and All the Best !! 

p/s Jangan lupa istikharah , minta pendapat mak ayah , orang terdekat and orang-orang yang arif pasal benda-benda ni okeyyyyyy :D


Sekian , terima kasih daun keladi ^_^

10 comments:

  1. tahniah ! rindu pulak zaman dekat matrik perak dulu, best oo..hehe

    ReplyDelete
  2. Tahniah. Fikir baik-baik ya. Akak dulu memang tak nak matriks. Bila dapat tawaran, terus tutup websitenya. Bila dapat tawaran UPU, terus tolak matriks.

    ReplyDelete
  3. tahniah...... fikir baik2 sebelum tolak..tunggu upu dulu pun ok..b0leh compare2 nak yg mana

    ReplyDelete
  4. tahniah.. matrik pahang tenang aman dan damai.. Fiza pun pernah ke sana masa zaman matrik dulu.. main bola jaring...

    ReplyDelete
  5. tahniahh.. ecah dpt kat perakk.. pikir betul2 tau dear

    ReplyDelete
  6. tahniah dik...pahang...my kampong....;)

    ReplyDelete
  7. thniah. btw aina dpt mtrik kt selangor tpi nk tggu upu jgk ^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...